1390°
Submitted by Vyralize 585d ago | news

Top Porn Search Terms by Country

Vyralize: Interested to know some of the top porn search terms by country? PornMD, an online porn analytics company, has compiled them into an interactive infographic format. (Culture)

Vyralize  +   585d ago
LOL
Computersaysno  +   585d ago
Best one:

Australia TOP(!!!!) result: Aussie, gay LOLOLOL
#1.1 (Edited 585d ago ) | Agree(4) | Disagree(0) | Report | Reply
Bimkoblerutso  +   585d ago
....and no one was surprised by any of the results.
zeal0us  +   585d ago
I was surprise that some to most southern states(USA) top searches were Ebony. Especially for states like Mississippi ffs.

Not only that but some countries in Asia top searches fell under gay. You would think they would allow same-sex marriage. Then again who am I kidding most of the USA is still against same-sex marriage.
zeal0us  +   585d ago
LMAO Nigeria had "Things I jack off to" on the list wtf?

I take it some to most people in Venezuela, Chile, Peru with a computer are secretly gay. Mainly because most of their top 10 had "(gay)" beside it.

Some countries in Europe had "Mom and son" in their top 10. India and Turkey both had rape at number 7 and not only that were the only two countries that had rape in their top 10.
@zeal0us

those Nigerians get straight to the point don't they lol.
RonyDean  +   585d ago
Hahaha top one for my state was milf! Funny! But true!
MidnytRain  +   585d ago
Why are almost none of these search terms normal? lol.
momthemeatloaf  +   585d ago
At first most people search normal things like hot blonde or porn star. But over time the novelty of porn simplicity wares off and people don't get off like they used to, so they search more extreme things because its new and different which helps them get off with more pleasure.

It could eventually lead to searching gay stuff and even animal porn (can't remember correct term) even if you'd never do it in real life.

So these searches to me seem like the middle. Not beginning stages but not extreme, which makes sense considering that is where most people should fall into.
MidnytRain  +   585d ago
"the novelty of porn simplicity wares off and people don't get off like they used to"

Damn, son. One reason I stopped...
DeadManMcCarthy  +   585d ago
I'm surprised not one of them mentioned a foot fetish search. I thought that would be high on the charts.
Speed-Racer  +   585d ago
:/ @ Rape in India.
kenoh   585d ago | Spam
FlyingFoxy  +   585d ago
hentai ftw
kingPoS  +   585d ago
Beware of the hentai and futunaria. lol (no seriously)

Use extreme caution when searching with those terms, otherwise you'll be stuck with images you can't un-see for better or worse. (usually worse)

Mwahahahahah!
#9 (Edited 585d ago ) | Agree(6) | Disagree(0) | Report | Reply
Cueil  +   585d ago
I'd advise to leave the futunaria searches alone
KwietStorm  +   585d ago
I probably shouldn't even ask then, but what the hell is futunaria? Sounds like an invasive disease.
kingPoS  +   585d ago
If you really must know, search the word. Don't say I didn't warn you.

Last year someone from my psn friends list sent me a really bad April fools joke... it was a morphed futanari pic. Some things are better off left alone. lol
#9.2.1 (Edited 585d ago ) | Agree(0) | Disagree(1) | Report
KwietStorm  +   585d ago
No, I don't want to do a search, that's why I'm just asking. I don't want to see anything. I just never heard the word before, So I was curious.
1Victor  +   584d ago
@KwietStorm you know people with both sex but this is a full female with a huuuuuuge male organ/clit.
btw I 0.0 at Peru with all gay
#9.3.1 (Edited 584d ago ) | Agree(0) | Disagree(0) | Report
nix  +   585d ago
well... this was fun.
level 360  +   585d ago
" Teen " and " MILF " are the most clicked in the countries mentioned with " Asian " the next most.
#11 (Edited 585d ago ) | Agree(0) | Disagree(0) | Report | Reply
poptalk11  +   585d ago
who can sex me>????
Speed-Racer  +   585d ago
I recommend googling "Masturbation" in the mean time.
MadMax  +   585d ago
Lmao, Aussie gay!!!
Tzunoy  +   585d ago
Most of the time when i search porn i write Anal. :)
MRJENKINS  +   585d ago
Where my parents are from (Lebanon)shit orgy is number 4 on the list haha.

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
No stories found