690°
Submitted by Vyralize 610d ago | news

Kim Dotcom’s Mega launches today

Vyralize: Kim Dotcom is making his comeback today with the launch of ‘Mega’, a new multifaceted file hosting service/cloud drive. (Mega, Services, Web)

Vyralize  +   610d ago
I can't wait for this!!
faizanshakyboy  +   610d ago
me 2 cant wait
Speed-Racer  +   610d ago
Bad guy turned legit? Let's see how this plays out.
Erudito87  +   610d ago
what makes you think he was bad?
Speed-Racer  +   610d ago
He profited on piracy. While there are many reasons (legit reasons imo) why people pirate, he still made money off a wrongdoing. There is no denying that the majority of his past service was use for hosting copyrighted material.

All the parading about trying to re-invent the system, that's great for the end user, but at the end of the day he is just being a business man. I don't think his heart really is in the right place. Dunno why people see him as some kind of martyr.
#2.1.1 (Edited 609d ago ) | Agree(1) | Disagree(5) | Report
SilentNegotiator  +   610d ago
Scamming investors into massive pump and dumps, insider trading, embezzlement, selling stolen phone card numbers...

Research him. He's a criminal in a can.

He scammed people while in Hong Kong and bought his way into a country that will never deport him.
#2.1.2 (Edited 610d ago ) | Agree(1) | Disagree(3) | Report
StreetsofRage  +   609d ago
Be careful. Just read that Mega uploads your IP's and doesn't give you the anonymity that people might think they have. Their privacy policy says they will sell you out if harassed. But apparently it does a great job on encrypting your uploaded files which is sweet.
Erudito87  +   604d ago
youtube /watch?v=mphBRtr030s interesting interview
profgerbik  +   609d ago
Damn that guy must be hella loaded to get away with what he did, I can't believe he is already out? Or did he even go to jail at all, probably not with all the money he has.

Well I guess this picture is a good example of how rich he was with his fucking titanic yacht in the background.. FFS.

I will say he is funny as shit, I mean just look at him..

Related image(s)
#3 (Edited 609d ago ) | Agree(0) | Disagree(0) | Report | Reply

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
No stories found